Shop Mobile More Submit  Join Login
Zak Bagans Motivational Poster by DevilDog234 Zak Bagans Motivational Poster by DevilDog234
You'll get it if you've seen Tangled. I just couldn't resist when I saw this photo. XD
Add a Comment:
 
:iconmargaretnorman2000:
margaretnorman2000 Featured By Owner Jul 8, 2014  Hobbyist Writer
lol
Reply
:iconlady-annamarie:
lady-annamarie Featured By Owner Aug 24, 2013  Hobbyist Writer
Lol he does the smolder very well :D
Reply
:icondevildog234:
DevilDog234 Featured By Owner Aug 28, 2013  Hobbyist General Artist
Doesn't he?! ;)
Reply
:iconlady-annamarie:
lady-annamarie Featured By Owner Aug 28, 2013  Hobbyist Writer
MhmM ;)
Reply
:icontinkwdw32:
tinkwdw32 Featured By Owner Sep 10, 2012  Hobbyist Traditional Artist
lol!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
XD
Reply
:iconlalalovelace25:
LalaLovelace25 Featured By Owner Sep 8, 2012  Student General Artist
heheheh... zak bagans is hawt!
Reply
:icondevildog234:
DevilDog234 Featured By Owner Sep 8, 2012  Hobbyist General Artist
Hell yeah! I could look at his handsome face every minute of the day. ;)
Reply
:iconlalalovelace25:
LalaLovelace25 Featured By Owner Sep 13, 2012  Student General Artist
same here!
Reply
:iconalphawolfkodi22:
AlphaWolfKodi22 Featured By Owner Aug 19, 2012  Student Artist
:3
Reply
:iconkira-rein:
Kira-rein Featured By Owner Aug 4, 2012
Lol :D
Reply
:iconxneonmonkeyx:
XNeonMonkeyX Featured By Owner Jun 24, 2012  Hobbyist General Artist
Heh lol!
Reply
:iconshimmeroflightning:
ShimmerOfLightning Featured By Owner Jun 11, 2012  Student Digital Artist
I knew what it was talking about even before I saw your description... :XD:
Reply
:icondevildog234:
DevilDog234 Featured By Owner Jun 11, 2012  Hobbyist General Artist
XD
Reply
:iconfancyfresco:
fancyfresco Featured By Owner Dec 29, 2011
i think i like him better with glasses
Reply
:icondevildog234:
DevilDog234 Featured By Owner Dec 29, 2011  Hobbyist General Artist
Either way, he is muy sexy. ;)
Reply
:iconleafshadow7:
leafshadow7 Featured By Owner Dec 27, 2011  Hobbyist Traditional Artist
lol funny ^.^
Reply
:iconkanamerienhartxiii:
KanameRienhartXIII Featured By Owner Dec 12, 2011  Hobbyist General Artist
YES. ...DON'T BREAK THE SMOLDER.
Reply
:iconerbear26:
ERbear26 Featured By Owner Dec 10, 2011  Hobbyist Writer
AAHAHAHAH, thats fantastic XD and its so true!!!
:clap:
Reply
:iconrosiewolf47310:
rosiEwoLF47310 Featured By Owner Dec 10, 2011  Hobbyist Traditional Artist
XD haha man i just watched that movie! XD and saw ghost adventures! nice mix haha
Reply
:iconbewarenerdyzombies:
BewareNerdyZombies Featured By Owner Dec 9, 2011  Hobbyist General Artist
Oh my gash xDDDD The smolder!!!!!! :love:
Reply
:iconthekonartiste:
TheKonArtiste Featured By Owner Dec 9, 2011
Oh god yes.
Reply
:iconcalicokatt:
calicokatt Featured By Owner Dec 9, 2011  Hobbyist Traditional Artist
Mwahhh hah hah that's great! Does Zak actually really wear glasses???? Or is he just goofin' around? Zak's great, I love Ghost Adventures! Such an awesome show!
Reply
:icondevildog234:
DevilDog234 Featured By Owner Dec 10, 2011  Hobbyist General Artist
He really wears glasses! XD. But I think he has contacts now...
Reply
:iconcalicokatt:
calicokatt Featured By Owner Dec 11, 2011  Hobbyist Traditional Artist
I was thinking that, because I never see him wear glasses in the show at all! I guess it's probably easier to ghost hunt and do his crazy things without them XD
Reply
:icondixiehellcat:
dixiehellcat Featured By Owner Dec 9, 2011
Yes he does wear glasses, and I squeed loud enough to hear in Nevada the night he finally wore them on the show...as fate would have it I was in Kentucky at Scarefest with him, so the next morning I was able to tell him face to face how much I like him in em. hehe. (he looked at me like I was nuts. lol. Nobody with glasses thinks they look good in em, I guess. I know I don't.)
Reply
:iconcalicokatt:
calicokatt Featured By Owner Dec 11, 2011  Hobbyist Traditional Artist
AHhhh you are so luckyyyy!! You went to that? :D It's been a while since I've seen GA; I don't have cable so I just have to watch the eps on Youtube But I always buy the DVD seasons , it's one of the shows that I collect mwah hah!

I lovvvveee glasses! I'm the same way tho, I am supposed to wear glasses but I don't. I think I look ridiculous in them! (Mine are just too wide or something, I dunno. 0.0)
Reply
:icondixiehellcat:
dixiehellcat Featured By Owner Dec 11, 2011
have you seen the Ashmore Estates episode yet? if not go get it off youtube. It's the one with the glasses. (sigh, swoon)

I have no choice but to wear mine cuz I'm legally blind without em. lol. I had contacts for several years but I have to wear hard ones and they irritate my eyes so I went back to the glasses.
Reply
:iconcalicokatt:
calicokatt Featured By Owner Dec 13, 2011  Hobbyist Traditional Artist
Eee no! I haven't seen taht one yet! I've been catching up hee hee! :D That show ALWAYS makes me lauuugghhh!!! The guys are so personable and friendly and all of the other paranormal ghost hunting crew shows I've seen bore the snot out of me! GA catches some really great evidence I think and I like how it's just the three guys and not like this huge ass crew of people. But GA is just great! I seriously think some girls just make up paranormal stories so they can like, talk to Zak lol XD

LOL I've managed to dodge the glasses for most of my life, but the older I get, the worse my eyesight gets. I just don't see a point in getting a new prescription for my glasses since I don't own a car right now and really the only reason I have to wear them is while driving XD
Reply
:iconkimiko159:
kimiko159 Featured By Owner Dec 9, 2011
I pity myself for not thinking of this!!xD
Reply
:iconmewmew5678:
Mewmew5678 Featured By Owner Dec 9, 2011  Student Artist
This is awesome. X'''D
Reply
:iconjewelbird:
jewelbird Featured By Owner Dec 9, 2011  Student Digital Artist
OMG YESSSS!!!
OH MY GOSHHHHH YEESSSS!!!
Reply
:iconicejcat:
IcejCat Featured By Owner Dec 9, 2011
hahahaha I love this!!
Reply
:iconnightluny:
Nightluny Featured By Owner Dec 5, 2011  Student
This is hilarious! Me and my friends love that show and tangled. its the best combination ever
Reply
:iconfelicity5-0:
Felicity5-0 Featured By Owner Dec 5, 2011
i love ghost adventures!!! zak nick and aaron make me roflmao :la:
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
December 5, 2011
Image Size
79.6 KB
Resolution
600×750
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
4,789 (2 today)
Favourites
124 (who?)
Comments
34
Downloads
1,809
×